Follow osdphoto on Twitter

04 September 2009

Kort spottingdag på Hässlö

Nu är det ett bra tag sen vi skrev nåt här; i Östersund har det inte varit så mycket i flygväg och de andra grabbarna jobbar på med det mer inkomstgivande jobbet ;).
Själv har jag flyttat ner till Västerås för att plugga till Flygingenjör på MDH, får se om jag kan fixa till lite bilder från Hässlö eller så i samband med nån kurs där.

Förra veckan hade jag inte så mycket att göra när jag precis flyttat in, så jag tog en cykeltur ut till Västerås/Hässlö för att ta Ryanair från Barcelona/Girona samt kolla runt lite allmänt.

Tryck för större bild
LY-AUH Antonov AN-2, har inte hittat så mycket på denna på de vanliga ställena, nån som sitter på lite intressant info?

Tryck för större bild
EI-EBF, FR9019 på bana 19 mot Barcelona.



Vi jobbar nu på ett större inlägg med lite blandat innehåll som kommer om ett tag, kommer nåt oväntat rapporterar vi såklart om det också, så stay tuned!

/Peter Eriksson - Ostersund Photography

1 comment:

  1. Oh, ett mycket bra val av stad! Jag läste Datavetenskap på MdH innan jag började jobba förra sommaren, och hade jag inte börjat jobba hade jag gått eran introkurs förra hösten :P

    Om du ska ta dig ut till Johannisberg någon dag kan du väll skriva en rad någon stanns så kan jag släppa in dig i våran lilla hangar också ;). Inte världens mest spännande, men prima finfin...

    Mycke bra val! ;)

    ReplyDelete